Translate

Friday, March 16, 2012

Gaga press blackout

Όπως η ίδια δήλωσε σε χθεσινή συνέντευξη της μετά τη συνέντευξη που θα δώσει στην πλέον διάσημη περσόνα της αμερικάνικης τηλεόρασης της Oprah Winfrey αυτό το Σαββατοκύριακο, δεν επιθυμεί να μιλήσει σε κανέναν άλλο εκπρόσωπο του Τύπου για μεγάλο χρονικό διάστημα. «Δεν θα έχω να πω τίποτα άλλο, γι αυτό. Εξάλλου ποτέ δεν ασχολούμαι με το να σχολιάζω τα εις βάρος μου αρνητικά δημοσιεύματα. Δε δίνω δεκάρα. Μιλάω σε δημοσιογράφους μόνο όταν έχω κάτι καινούργιο να πω για τη δουλειά μου ή για οτιδήποτε άλλο με αφορά ή κρίνω ότι μπορώ να έχω άποψη. Μιας και στην  εκπομπή της Oprah θα μιλήσω για τα πάντα μάλλον περισσεύει να μιλήσω σε οποιονδήποτε άλλον για μεγάλο χρονικό διάστημα. Ας το θεωρήσουμε ένα Gaga press blackout».
from:www.avopolis.gr