Translate

Monday, October 31, 2011

Noel Gallagher: "Θα συνεργαζόμουν με τους U2 ή τους Coldplay"


Σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Sunday Mirror, o Noel Gallagher αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο συνεργασίας με κάποιον διάσημο pop/rock star, φωτογραφίζοντας ως "καλές περιπτώσεις" τους U2 και τους Coldplay!
O 44χρονος rocker, συνθετικό μυαλό των Oasis δήλωσε: "Δεν μου έχει προτείνει κανείς συνεργασία τα τελευταία χρόνια. Μάλλον δεν είμαι ιδιαίτερα καλός στο "πάρε/δώσε" στοιχείο ενός ντουέτου. Δεν θα ήμουν αντίθετος σε μια συνεργασια με τους U2 ή τους Coldplay."
Φαίνεται πως ο Noel έχει επιλεκτική μνήμη, καθώς ξεχνάει ότι έχει συνεργαστεί και με τους Chemical Brothers, Paul Weller, Miles Kane. Σε ερώτηση που του έγινε για την γνώμη του για τα smartphones, ο διάσημος rocker έδωσε το δικό του statement: "Έχω ακόμα το Nokia του 1994, με καλύπτει στις βασικές μου ανάγκες, τηλέφωνο και μήνυμα. Γιατί να πάρω κινητό με κάμερα; Αυτά είναι για φλώρους!"
from:www.mtvgreece.gr