Translate

Tuesday, October 18, 2011

Eminem: «Τα ναρκωτικά έσβησαν πέντε χρόνια από την ζωή μου»


Σε συνέντευξη του στο περιοδικό Rolling Stone, o Eminem αποκάλυψε ότι ο εθισμός του σε ηρεμιστικά χάπια τον οδήγησε ένα βήμα πριν από τον θάνατο και ουσιαστικά «έσβησε» αναμνήσεις πέντε χρόνων από την ζωή του!
 Ο ίδιος είπε: «Μεγάλο μέρος της μνήμης μου έχει φύγει. Δεν ξέρω αν έχετε ακουστά το φάρμακο Ambien. Είναι κάτι που ουσιαστικά σου σβήνει την μνήμη. Αυτό μου έσβησε πέντε χρόνια από την ζωή μου. Έρχεται κόσμος και με ρωτάει «Θυμάσαι όταν έκανες αυτό» κι εγώ λέω «αποκλείεται» και μετά μου δείχνουν τα videos και δεν πιστεύω στα μάτια μου!» Επίσης ο Eminem αποκάλυψε ότι έχει κρατήσει κάποιους στίχους που είχε γράψει εκείνη την περίοδο: «Με τρομάζουν τα γραπτά μου! Το χέρι μου ήταν σαν να ζύγιζε 400 κιλά. Έγραφα χαρτιά γεμάτα ασυναρτησίες. Δεν θέλω να γυρίσω πίσω σ`αυτή την εποχή.»
 Ο 38χρονος rapper δεν δίστασε να μιλήσει και για την στιγμή που έπαθε overdose από μεθαδόνη το 2007: «Είχα πάρει το ισοδύναμο με τέσσερις σακούλες ηρωίνης. Δύο ώρες ακόμα να έμενα μόνος μου και θα πέθαινα.» Στην συνέντευξη βέβαια, έγινε αναφορά και στον Elton John, που σύμφωνα με τον διάσημο rapper, ήταν ο πρώτος άνθρωπος που τον βοήθησε να «καθαρίσει» από τα ναρκωτικά…
from:www.mtvgreece.gr