Translate

Wednesday, February 15, 2012

Adele: "Σταματάω για πέντε χρόνια"


Η Adele σόκαρε το κοινό της όταν μετά από την εντυπωσιακή επικράτηση της στα βραβεία Grammy αποκάλυψε ότι από την επόμενη χρονιά, είναι πολύ πιθανό να σταματήσει να δημιουργεί νέα τραγούδια για περίπου πέντε χρόνια!
Σε συνέντευξη της που δημοσιεύτηκε στη Vogue Mαρτίου είπε τα εξής: «Δουλεύω συνέχεια τα τελευταία χρόνια και όλες μου οι σχέσεις αποτυχαίνουν. Θα αποχαιρετίσω το κοινό για 4-5 χρόνια. Τουλάχιστον θα έχω χρόνο να είμαι ερωτευμένη. Και όταν είμαι ερωτευμένη, είμαι χαρούμενη. Δεν ξέρω τι θα κάνω εκείνη την εποχή. Ίσως να πανντρευτώ και να ανοίξω ένα τεράστιο σπίτι με ένα μεγάλο κήπο λαχανικών!»
Η Adele κέρδισε έξι βραβεία Grammy, ισοφαρίζοντας το ανάλογο ρεκόρ της Beyonce που κρατούσε από το 2010...
from:www.mtvgreece.gr