Translate

Thursday, August 9, 2012

Η Pink συνεργάζεται με Eminem, Lilly Allen στο νέο της album!


H Pink με μια συνέντευξη της στην εφημερίδα Herald Sun, αποκάλυψε πως το νέο της album "The Truth About Love" θα περιέχει μια ενδιαφέρουσα λίστα με guest vocalists!  Aρχικά η 32χρονη star αναφέρθηκε στην συνεργασία της με τον Eminem: "Mε ρώτησε  "Θέλεις να πεις ένα τραγούδι μαζί μου;". Του είπα "Ναι ρε γαμ*το!". Τον ρώτησα "Θέλεις να πεις ένα τραγούδι μαζί μου;". Μου απάντησε "Ναι ρε γαμ*το!!". Οι δυο τους έχουν συνεργαστεί ξανά, στο τραγούδι "I Won`t Back Down" από το album "Recovery" του Eminem.
To νέο album της Pink θα περιλαμβάνει και συνεργασίες με την Lilly Allen και τον τραγουδιστή των fun. Nate Russ. Για την Lilly, η Pink είχε να πει: "Έιναι ένα από τα πιο αστεία και έξυπνα άτομα που έχω γνωρίσει μέσα στην pop μουσική !"

Η ίδια αναφέρθηκε και στα διαδοχικά "no" που έχει δώσει ως απάντηση στα talent shows που της έχουν προτείνει να συμμετάσχει στην κριτική επιτροπή τους, μαζί με την Britney Spears, την Christina Aguilera και άλλους: "Όχι δεν θα το έκανα αυτό, γιατί είμαι αρκετά ειλικρινής. Όταν έχεις έναν τέτοιο ρόλο, οι διαγωνιζόμενοι δεν θέλουν να είσαι ειλικρινής μαζί τους, όσο κι αν λένε το αντίθετο!"
from:www.mtvgreece.gr