Translate

Monday, August 27, 2012

Ο τραγουδιστής των Madness, Suggs, ανακάλυψε ότι ο πατέρας του πέθανε μέσω Wikipedia!


Φαίνεται απίστευτο, αλλά είναι πραγματικό. Ο τραγουδιστής των Madness, Suggs, έμαθε για το θάνατο του πατέρα του από το Wikipedia.
O Graham McPherson -όπως είναι το πραγματικό του όνομα- δεν ήξερε ότι ο -εξαρτημένος από ναρκωτικές ουσίες- πατέρας του William, ο οποιος εγκατέλειψε την οικογένειά του όταν ο ίδιος ήταν τριών ετών, είχε πεθάνει. Τη μοίρα του πατέρα του την έμαθε από το internet.

Μιλώντας στο show του, 'Suggs: My Life in Words and Music', στο Fringe Festival του Εδιμβούργου, είπε: "Κάποια στιγμή ο κολλητός μου είπε, 'Έχεις κοιτάξει καθόλου τη σελίδα σου στο Wikipedia;'. Την τσέκαρα, πράγματι, και τότε το ανακάλυψα. Έλεγε ότι ο πατέρας μου πέθανε το 1975, σε ηλικία μόλις 40 ετών. Το θέμα ήταν ότι αυτό το website ήξερε περισσότερα για τη ζωή μου από μένα και όλη την οικογένειά μου μαζί".
Όπως ανακάλυψε αργότερα, ο πατέρας του είχε ξαναπαντρευτεί και σκόπευε να αλλάξει τη ζωή του προς το καλύτερο, αλλά τελικά δεν τα κατάφερε. "Το κρίμα είναι ότι όταν πέθανε ήμουν μόλις 15, όταν είχα μόλις ξεκινήσει με τη μπάντα. Αν είχε καταφέρει να ζήσει ένα-δύο χρόνια περισσότερο. τότε ίσως η αναγνωρισιμότητά μου να τον έκανε να έρθει σε επαφή μαζί μου και θα μπορούσαμε να είχαμε συναντηθεί, αλλά δεν ήταν γραφτό να γίνει". Βέβαια, ο Suggs φαίνεται να χάνει λίγο τα χρόνια, αφού ούτε το 1977 (δύο χρόνια μετά το θάνατο του πατέρα του) ο Suggs μόλις είχε μπει στη μπάντα και η πρώτη τους κυκλοφορία ήρθε το 1979.
from:www.avopolis.gr