Translate

Monday, August 20, 2012

Rihanna για Chris Brown: "Χρειάζεται βοήθεια, όλοι νομίζουν πως είναι ένα τέρας"

Σε μια αρκετά αποκαλυπτική συνέντευξη στο τηλεοπτικό δίκτυο της Oprah Winfrey, η Rihanna ήταν κυριολεκτικά "ποταμός" σε όσα αφορούσαν την σχέση της με τον Chris Brown.
Για το συμβάν της επίθεσης και του ξυλοδαρμού της, που οδήγησε άμεσα στον χωρισμό τους, είχε να πει: "Εγώ ήμουν αυτή που δέχθηκε την επιθεση, εγώ πληγώθηκα περισσότερο από όλους, ήξερα όμως ότι χρειάζεται βοήθεια, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει ότι χρειάζεται βοήθεια, όλοι λένε πως είναι τέρας."
Η Rihanna βέβαια δεν ξέφυγε από τα δύσκολα και αναφέρθηκε με γλαφυρούς χαρακτηρισμούς στο επίπεδο της ταπέινωσης που υπέστη: "Σε εμένα συνέβη αυτό, σε εμένα συνέβη μπροστά σε όλο τον κόσμο, ήταν ντροπιαστικό, ήταν εξευτελιστικό και με πλήγωσε όσο τίποτα άλλο..."
from:www.mtvgreece.gr