Translate

Monday, February 20, 2012

Adele: "Με πιάνει ναυτία όταν βρίσκομαι σε τελετές βραβείων"


Αdele αποδεικνύει διαρκώς ότι μπορεί σε ορισμένες χώρες του πλανήτη (όπως Αμερική) να έχει δώσει μια αποφασιστική ώθηση στην μουσική τους βιομηχανία με το album της, “21” αλλά η ίδια δεν έχει ακόμα παραδεχτεί ότι είναι star και διατηρεί low profile
Σε πρόσφατη συνέντευξη της, αναφέρθηκε στην "αβολη" κατάσταση που αντιμετωπίζει όταν διασχίζει το κόκκινο χαλί σε τελετές βραβείων.
Δήλωσε: «Μισώ τα red carpet shows! Ειλικρινά όποτε παρευρίσκομαι σε βραβεία, το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι δεν θα ήθελα να ήμουν εκεί. Κυριολεκτικά με πιάνει κάτι σαν ναυτία όταν βρίσκομαι στο κόκκινο χαλί. Στα VMAs ήμουν εντελώς έξω από την άνεση μου, γιατί έπρεπε να συναναστραφώ όλους αυτούς τους stars, όπως η Beyonce. Άλλα έτσι νοιώθω από την πρώτη μου μέρα στην μουσική βιομηχανία. Ποτέ δεν σκέφτηκα «Α, πρέπει οπωσδήποτε να παρευρεθώ εκεί». Εκείνη την βραδιά των VMA,ήμουν και λίγο λυπημένη, γιατί έχανα το bachelorette party της καλύτερης μου φίλης.»

 Στην ίδια συνέντευξη, η Adele μίλησε και για μια pop star που θαυμάζει, ίσως όσο καμμία άλλη, την Beyonce! Η Adele, που το μεσαίο της όνομα είναι  “Blue” και είναι ίδιο με αυτό της κόρης της Beyonce, Blue Ivy Carter, περίγραψε στην Vogue το πόσο θετικό πρότυπο είναι για εκείνη η Beyonce: «Η Beyonce με επιρρεάζει από τότε που ήμουν 10,11 ετών. Ακόμα και όταν παντρέυτηκε τον Jay-Z, έλεγε με τον τρόπο της «Βρείτε τον άνθρωπο που σας αξίζει, παλέψτε για το καλύτερο στην ζωή σας» Είναι πανέμορφη και απίστευτα ταλαντούχα, αλλά και τρομερά ευγενική όταν την γνώρισα.»
from:www.mtvgreece.gr