Translate

Tuesday, May 28, 2013

Η χρεωκοπία του πατέρα του έκανε πετυχημένο τον Matt Bellamy

Τη χρεωκοπία του πατέρα του θεωρεί ως ένα λόγο που πέτυχε και καταξιώθηκε ο Matt Bellamy.
O frontman των Muse, σε συνέντευξη που έδωσε στην εφημερίδα Sun, είπε πως μετά τον χωρισμό των γονιών του κατάλαβε πως η οικογένεια είναι σημαντικότερη από τα χρήματα και πως αυτό τον κρατάει προσγειωμένο.
"Τα χρήματα και η επιτυχία δεν έχουν αλλάξει τα πιστεύω μου και τις αντιλήψεις μου όλα αυτά τα χρόνια. Όταν ήμουν 13 ή 14, η μητέρα μου με τον πατέρα μου χωρίσανε. Εκείνο τον καιρό ο πατέρας μου χρεωκόπησε και αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο στο σπίτι. Έζησα το τέλος μίας δύσκολης κατάστασης ζώντας με έναν γονιό μόνο, τη μητέρα μου, η οποία πάσχιζε να βρει μια δουλειά. Αυτά είναι πράγματα που διαμορφώνουν την οπτική που έχεις για τη ζωή. Αυτό το πράγμα δε φεύγει, σε ακολουθεί σε όλη σου τη ζωή" είπε χαρακτηριστικά ο Bellamy.
from:www.poprocknews.gr