Translate

Wednesday, July 11, 2012

Μάλλον δεν πρόκειται για Αλτσχάιμερ: 40% των βρετανών μουσικόφιλων δεν θυμάται πότε αγόρασε τελευταία φορά cd!!


cdstore
Μια έρευνα διενέργησε η Audio-Technica, αναζητώντας τις (μουσικές) συνήθειες των καταναλωτών στη Μ. Βρετανία. Χρησιμοποιώντας ένα δείγμα 1000 φίλων της μουσικής (με την ευρεία έννοια, φανταζόμαστε), προσπάθησαν να βρουν τις απαντήσεις για το πότε αγόρασαν τελευταία φορά κάποιο cd, τι πιστεύουν για το δωρεάν downloading μουσικής και πώς επιδρούν οι κριτικές που διαβάζουν για αγορές συναυλιακών εισιτηρίων.
Η Audio-Technica, που κλείνει φέτος 50 χρόνια ζωής, έκανε αυτή την έρευνα για να δει την επίδραση της τεχνολογίας στον τρόπο που οι Βρετανοί καταναλώνουν μουσική. Το πιο ενδιαφέρον από τα ευρήματα, πάντως, έχει να κάνει με την αγορά CD. 40% όσων ερωτήθηκαν απάντησε ότι δεν μπορεί να θυμηθεί πότε αγόρασε cd τελευταία φορά (!).
Στον αντίποδα, ένα 20% κατέβασε μουσική την τελευταία εβδομάδα (παράνομα), ενώ ένα 49% απάντησε ότι θεωρεί αποδεκτό το κατέβασμα μουσικής χωρίς να πληρώνει.
Ένα 60% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι διαβάζει κριτικές προτού πάρει μια απόφαση, είτε για αγορά μουσικής ή είτε για αγορά εισιτηρίων συναυλιών. Περίπου οι μισοί ανέφεραν ότι τα σχόλια και οι κριτικές επηρέασαν την απόφασή τους για αγορά μουσικής και περισσότεροι από τους μισούς είπαν ότι αν διαβάσουν μια κακή κριτική, αυτό τους αποτρέπει από την αγορά...
32,7% όσων συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν, τέλος, ότι διαβάζουν κριτικές, αλλά θεωρούν ότι θα μπορούσαν να κάνουν καλύτερη δουλειά από τους επαγγελματίες μουσικοκριτικούς...
from:www.avopolis.gr