Translate

Wednesday, December 22, 2010

Έξαλλη η Lady Gaga με τις γαλλικές αρχές. Της έκαναν τη ζωή δύσκολη…

Η Lady Gaga  είχε προγραμματίσει να βρεθεί στην Γαλλία αυτή την εβδομάδα,  μέσα στα πλαίσια της περιοδείας της ‘Mosterball’, όμως η συνοριακή αστυνομία της Γαλλίας είχε άλλη γνώμη.
Οι γαλλικές αρχές «καθήλωσαν» 28 ημιρυμουλκούμενα οχήματα και συνέλαβαν δύο μέλη του πληρώματός τους με την αιτιολογία ότι αψήφησαν την απαγόρευση για την διέλευση μεγάλων οχημάτων από τις πόλεις, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών.
«Και τα 28 φορτηγά μου για την περιοδεία ‘Monsterball’, καθηλώθηκαν από την Γαλλική κυβέρνηση για πάνω από 26 ώρες. Δύο από τους υπαλλήλους μου, συνελήφθησαν στην προσπάθειά τους να φθάσουν στο Παρίσι για μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε την  συναυλία. Είμαι έξω φρενών και την ίδια στιγμή συντετριμμένη, γιατί είναι άδικο τόσο για τους fans μου, όσο και για εμένα», έγραψε στη σελίδα της στο Twitter η τραγουδίστρια.
Η Gaga όρισε νέα ημερομηνία για αυτή τη συναυλία της, στις 21 Δεκεμβρίου.
from:www.avopolis.gr