Translate

Saturday, September 14, 2013

Lady Gaga vol 3234 και βάλε...παραδέχτηκε οτι μου «αρέσουν τα κορίτσια»


Αποκαλύψεις για τη σεξουαλικότητά της, λέγοντας ότι «οι λεσβίες είναι πιο τολμηρές» από ότι οι άνδρες, έκανε στην τελευταία της τηλεοπτική εμφάνιση η Lady Gaga, στο talk show «Watch What Happens Live» του Andy Cohen.
Άλλωστε και ο παρουσιαστής είναι γνωστό ότι στριμώχνει τους καλεσμένους του και προσπαθεί να μπει στα άδυτα της προσωπικότητάς τους, πόσω μάλλον όταν είχε απέναντί του τη Μother Monster σχεδόν μεθυσμένη.


Ακόμα, όμως, και εκείνος δεν πρέπει να ήταν προετοιμασμένος για την τόση… ειλικρίνεια της Gaga, σχετικά με το σεξουαλικό της παρελθόν.
Κρατώντας ένα ποτήρι κρασί Pinot Grigio, η εκκεντρική τραγουδίστρια προχώρησε σε πικάντικες αποκαλύψεις σχετικά με την… ομοφυλοφιλία της!

Η 27χρονη μίλησε ανοιχτά για τους σεξουαλικούς της πειραματισμούς με το ίδιο φύλο, υποστηρίζοντας ότι οι λεσβίες είναι πιο τολμηρές από τους άνδρες.
«Μου αρέσουν τα κορίτσια», είπε κατά τη διάρκεια της X-rated κουβέντας. «Το έχω ξαναπεί. Ξέρω ότι οι άνθρωποι σκέφτονται ότι κάνω τέτοιες δηλώσεις απλά για να σοκάρω, αλλά εμένα πραγματικά μου αρέσει το μ…ί. Εξαρτάται μόνο ποιανής το μ….ί είναι».


«Κάπως έτσι νιώθω και για τους άντρες», προσέθεσε και συνέχισε: «Μου αρέσουν γιατί θεωρώ ότι οι λεσβίες να είναι πολύ πιο τολμηρές από τους στρέιτ άνδρες, όταν πρόκειται να σας την πέσουμε».
Και τότε άρχισε να μιλάει για τον τωρινό της σύντροφο, τον ηθοποιό Taylor Kinney, όταν άρχισε να μιλάει για τον έρωτά της.

«Και μου αρέσει όντως», συνέχισε. «Και δεν ήταν παρά μόνο όταν μου την έπεσε τόσο τολμηρά όσο μια λεσβία, αυτό που με έκανε να τον ερωτευτώ».
Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε επίσης στην προηγούμενη εργασία της, πριν γίνει διάσημη, ως στριπτιζέζ...

...αλλά παρομοίασε τον εαυτό της στον Cohen περισσότερο ως μια χορεύτρια burlesque. «Έχω βγάλει περισσότερα χρήματα βγάζοντας τα ρούχα μου, παρά σερβίροντας», είπε.
«Δεν έδειχνα και πολλά – ήμουν χορεύτρια burlesque. Επειδή η οικογένειά μου είναι ευρωπαϊκή, για μένα δεν ήταν και τόσο παράξενο και δεν έκανα τίποτα τραγικό – παρόλο που ο πατέρας μου είχε άλλη γνώμη».




from:www.athensparty.com