Translate

Thursday, August 29, 2013

Billy Ray Cyrus: "Θα είμαι στο πλευρό της κόρης μου ότι κι αν σύμβει"

O πατέρας της Miley Cyrus, ο γνωστός country συνθέτης/ερμηνευτής Billy Ray Cyrus ανήκει σε εκείνους που ΕΙΔΑΝ την εμφάνιση της Miley Cyrus, αλλά ταυτόχρονα γνωρίζει τόσα πολλά για την σύγχρονη showbiz, που μπορεί να αντιληφθεί και να εξηγήσει τους λόγους που η performance της κόρης του έγινε παν-εθνικό θέμα συζήτησης!
Billy Ray Cyrus, Miley Cyrus
Ο Billy Ray δήλωσε στο Taste Of Coutry: "Ναι, είδα την εμφάνιση της κόρης μου. Aνυπομονώ να την δω ξανά από κοντά, μου έχει λείψει τόσο πολύ... είναι ακόμα το κοριτσάκι μου και θα είμαι στο πλευρό της κάθε στιγμή. Την αγαπάω όσο τίποτα στον κόσμο και γνωρίζω τι θυσίες πρέπει να κάνεις για να επιβιώσεις στο σύγχρονο τσίρκο που λέγεται showbiz."
Παράλληλα ο Billy Ray δεν έκρυψε πως μόλις η Miley γυρίσει στο πατρικό της στην Καλιφόρνια (20 Νοεμβρίου ολοκληρώνονται οι υποχρεώσεις της) θα...τα ακούσει ενα χεράκι από τον πατέρα της και θα της συστήσει να είναι πιο προσεκτικη....
from:www.mtvgreece.gr