Translate

Thursday, July 4, 2013

Ο Eminem μιλά ανοικτά για την εξάρτησή από τα ναρκωτικά: 'Δεν ξέρω πότε ακριβώς άρχισε να είναι πρόβλημα. Θυμάμαι όμως να μου αρέσει όλο και περισσότερο'...


eminem2013

Την εξάρτηση του Eminem από ουσίες εξετάζει ένα νέο ντοκιμαντέρ.
Στο ντοκιμαντέρ, στο οποίο τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Matthew Cooke, μιλούν τόσο drug dealers, όσο και πολύ γνωστά πρόσωπα, όπως ο 50 Cent και η Susan Sarandon.
Ο δε Eminem μιλά ανοικτά για την εξάρτησή του: "Δεν ξέρω πότε ακριβώς άρχισε να είναι πρόβλημα. Θυμάμαι όμως να μου αρέσει όλο και περισσότερο".
Ο Eminem δεν ένιωθε ότι είχε πρόβλημα με τα ναρκωτικά αφού δεν έπαιρνε ηρωϊνη, όπως λέει, αλλά ήταν εξαρτημένος σε Vicodin, Valium και Xanax. Σιγά σιγά άρχισε να γίνεται όλο και πιο εξαρτώμενος και θυμάται τη στιγμή που έφτασε στο... παρακάτι του άλλου κόσμου, μετά από υπερβολική δόση.
"Τα όργανά μου άρχισαν να σταματούν. Το συκώτι, τα νεφρά, όλα. Δεν πίστευαν ότι μπορεί να τα καταφέρω να ζήσω", λέει χαρακτηριστικά.
Κατά το peak της εξάρτησής του, ο Eminem έπαιρνε 60 χάπια Valium και 30 Vicodin τη μέρα. Το 2007 έφτασε να κινδυνεύσει σοβαρά από υπερβολική δόση μεθαδόνης. "Οι γιατροί μου είπανε ότι έχω κάνει το ισοδύναμο τεσσάρων τσαντών ηρωίνης", είχε πει παλιότερα.
"How To Make Money Selling Drugs" είναι ο τίτλος της ταινίας που προβλήθηκε σε επιλεγμένες αμερικανικές αίθουσες την περασμένη εβδομάδα και είναι διαθέσιμη από το iTunes.


from:www.avopolis.gr