Translate

Thursday, June 10, 2010

Dr Ozzy?????

Κι όμως, δεν αστειευόμαστε καθόλου. Ο Οzzy Osbourne, απέκτησε δική του στήλη στο Sunday Times Magazine, όπου θα συμβουλεύει αναγνώστες πάνω σε θέματα ιατρικής φύσεως!
Και αν αναρωτιέστε με ποια ιδιότητα ο ‘Νονός της heavy metal’ μπορεί να εκφέρει άποψη για θέματα υγείας, την απάντηση την δίνει ο ίδιος μέσα από την αυτοβιογραφία του και την ασπάζεται και η Sunday Times:

“Eίμαι ένα θαύμα της ιατρικής, επειδή ζω ακόμα. Όταν πεθάνω θα δωρίσω το σώμα μου στο μουσείο φυσικής ιστορίας. Έπινα 4 μπουκάλια κονιάκ την ημέρα, κατέβαζα  42 διαφορετικά συνταγογραφημένα χάπια καθημερινά και κάπνιζα τα πούρα σαν να ήταν τσιγάρα.  Έχω επιζήσει από πτώση αεροπλάνου, έχω λανθασμένα διαγνωστεί οροθετικός, έχω κανει θεραπεία για Λύσσα όταν έφαγα μια νυχτερίδα και έχω εισαχθεί σε ψυχιατρική κλινική. Έχω δει χιλιάδες γιατρούς στη ζωή μου και έχω ξοδέψει πάνω από 1 εκ. λίρες σε αυτούς, στο σημείο που γνωρίζω περισσότερα κι από έναν επιστήμονα γιατρό!”
Από εδώ και στο εξής μάλιστα, παρακάλεσε να αποκαλείται Dr. Ozzy! from:www.poprocknews.gr