Translate

Wednesday, January 22, 2014

Katy Perry: Αποκαλύπτει το νέο της στήθος!!!

Στο κλαμπ των γυναικών με μεγάλο στήθος έχει μπει εδώ και λίγο καιρό-χωρίς φυσικά να το παραδέχεται- η γνωστή τραγουδίστρια Katy Perry, η οποία φωτογραφήθηκε ιδιαίτερα αποκαλυπτικά στο αντρικό περιοδικό «GQ» του Φεβρουαρίου.
Η 29χρονη Perry δηλώνει ιδιαίτερα ευτυχισμένη με το μεγάλο της στήθος, το οποίο, όπως είπε, είναι φυσικό, κάτι που το ονειρευόταν από τα 11 χρόνια της:
«Εσκυβα την πλάτη μου κοιτάζοντας τα πόδια μου και ένα πράγμα παρακαλούσα τον Θεό. “Θεέ μου δεν μπορείς να μου δώσεις στήθος τόσο μεγάλο που να μην μπορώ να βλέπω τα πόδια μου όταν σκύβω κάτω. Δεν είχα ιδέα ότι κάποια μέρα θα εμφανιζόταν στο στέρνο μου. Και είναι τελείως φυσικό. Ποτέ μου δεν έχω κάνει πλαστική. Ούτε μύτη, ούτε πιγούνι, ούτε ζυγωματικά, ούτε στήθος, τίποτε».

from:www.protothema.gr