Translate

Friday, March 1, 2013

Billy Joe Armstrong: "Ξύπνουσα σε παράξενα μέρη, σε σπίτια αγνώστων"


Ο Billie Joe Armstrong έδωσε στο περιοδικό Rolling Stone την πρώτη του συνέντευξη από την στιγμή που αποφάσισε να ενταχθεί σε κλινική αποτοξίνωσης από το αλκοόλ και τα ναρκωτικά.
Βαδίζοντας προς την ολοκλήρωση της αποθεραπείας του, ο Billy θυμήθηκε την αίσθηση των "τρελών' ημερών που έζησε, όντας εξαρτημένος από ουσίες και πολύ αλκοόλ: "Ξυπνούσα σε άγνωστα μέρη, δίπλα σε παράξενους ανθρώπους. Δεν ήξερα τι θα συμβεί κάθε βράδυ, που θα τελειώσουν ολα αυτά." Όσο για το αν θυμάται το βράδυ του μεγάλου του on stage ξεσπάσματος στο iHeart festival είπε: "Θυμάμαι ελάχιστα πράγματα. Ξύπνησα το άλλο πρωι και ρώτησα την γυναίκα μου, "πόσο χάλια ήμουν;" μου απάντησε "πολύ χάλια" και μετά με πήρε τηλέφωνο ο μανατζερ μου και μου ζήτησε να μπω εκτάκτως σε κλινική αποτοξίνωσης."
from:www.mtvgreece.gr