Translate

Friday, November 2, 2012

Lady Gaga: Φοβάται να συναντήσει τους παλιούς συμμαθητές της!


Mπορεί να είναι σήμερα μια από τις πιο hot pop stars της σύγχρονης μουσικής βιομηχανίας, αλλά συχνά ομολογεί πως αγχώνεται και ντρέπεται για την εμφάνιση της! Ο λόγος για την Lady Gaga, που σύντομα θα υποβληθεί στην δοκιμασία του να συναντήσει ξανά κάποιες από τις συμμαθήτριες της από το σχολείο και όπως δήλωσε στο περιοδικό Stylist, έχει αγχωθεί πάρα πολύ γι`αυτή την συνάντηση!

Είπε: "Μέσα στις  επόμενες εβδομάδες θα κάνω ένα party για τον αρραβώνα του κολλητού μου. Εκεί θα συναντήσω ξανά κάποιες παλιές μου συμμαθήτριες. Θα ήταν ψέμα αν σας έλεγα πως δεν έχω αγχωθεί πολύ." Η Lady Gaga παραδέχθηκε πως ορισμένες κακές εμπειρίες από το σχολείο, της έχουν προκαλέσει φόβο γι`αυτα τα reunions: "Πρέπει να δείχνω όμορφη, πρέπει να είμαι λαμπερή, πιο λαμπερή από ποτέ! Κάποια από αυτά τα κορίτσια μου έχουν φερθεί με τον χειρότερο τρόπο στο σχολείο!"
Το συμπέρασμα της Gaga, είναι πως όλοι μας μπορούμε να κάνουμε μερικές κινήσεις καλής θέλησης: "Νομίζω πως οι νέοι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα ρούχα, τα αυτοκίνητα, τις σχέσεις με το άλλο φίλο, ως όπλο για να κοντραριστούν μεταξύ τους, χωρίς να υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος. Πίστεύω πως όλοι οι άνθρωποι μπορουν να κάνουν μια προσπάθεια και να δείξουν ένα λίγο καλύτερο πρόσωπο..."
from:www.mtvgreece.gr