Translate

Friday, October 8, 2010

Τα απομνημονεύματα του Billy Idol

Την αυτοβιογραφία του ετοιμάζει ο Billy Idol, δανειζόμενος τον τίτλο ενός all time classic τραγουδιού των Generation X! Το βιβλίο λοιπόν θα ονομάζεται Dancing With Myself και όπως αποκάλυψε ο ίδιος ο τραγουδιστής, δεν σκοπεύει να κρύψει τίποτα.
Μέσα από την βιογραφία του θα μιλήσει για τις εμπειρίες του με τα ναρκωτικά, το σεξ και γενικότερα για όλες τις καταχρήσεις στις οποίες επιδόθηκε.
“ H ζωή μου έδωσε χρυσό κλειδί όταν ερωτεύτηκα την rock 'n' roll μουσική.  Ήταν το κλειδί που μου έδωσε απαντήσεις για το πως πρέπει να ζήσω και πως θα πετύχω τα όνειρά μου. Ανοίχτηκε μπροστά μου ένας κόσμος με υπέροχες ευκαιρίες αλλά παράλληλα, με πολλούς πειρασμούς. Ο,τι έχω ζήσει θα το συγκεντρώσω σε αυτό το βιβλίο, μέσα από την καρδιά μου”.
H αυτοβιογραφία του Billy Idol πάντως, δεν αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα. Υπολογίζεται πως θα δει το φως στο τέλος του 2011 ή στις αρχές του 2012.      from:www.poprocknews.gr