H στρατηγική “on air on sale” που ακολουθούσε μέχρι τώρα η Sony Music με τα singles της, δεν αποδίδει τα αναμενόμενα όπως παραδέχθηκε και η ίδια η εταιρεία.
Η “on air on sale”πολιτική της εταιρείας μεταφράζεται με το να διατίθενται τα singles για αγορά την ίδια ημέρα που κάνουν ραδιοφωνική πρεμιέρα. Με αυτόν τον τρόπο η Sony ευελπιστούσε να νικήσει την πειρατεία και να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών, που ήθελαν να αποκτήσουν το κομμάτι όταν το άκουγαν.
Η Sony ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει το συγκεκριμένη μέθοδο μιας που «δεν λειτουργεί» , ενώ η Universal που είχε υιοθετήσει την ίδια στρατηγική, θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την “on air οn sale” για συγκεκριμένες κυκλοφορίες.
from:www.poprocknews.gr
Η “on air on sale”πολιτική της εταιρείας μεταφράζεται με το να διατίθενται τα singles για αγορά την ίδια ημέρα που κάνουν ραδιοφωνική πρεμιέρα. Με αυτόν τον τρόπο η Sony ευελπιστούσε να νικήσει την πειρατεία και να καλύψει τις ανάγκες των καταναλωτών, που ήθελαν να αποκτήσουν το κομμάτι όταν το άκουγαν.
Η Sony ανακοίνωσε πως εγκαταλείπει το συγκεκριμένη μέθοδο μιας που «δεν λειτουργεί» , ενώ η Universal που είχε υιοθετήσει την ίδια στρατηγική, θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την “on air οn sale” για συγκεκριμένες κυκλοφορίες.
from:www.poprocknews.gr