Translate

Wednesday, October 25, 2017

Στην εντατική ο τραγουδιστής Robbie Williams !!!


Στην εντατική κατέληξε ο τραγουδιστής Robbie Williams λόγω ενός σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε, που τον αναγκάσει να ακυρώσει τις υπόλοιπες συναυλίες της περιοδείας του.
Με ένα βίντεο στο YouTube ο σταρ καθησυχάζει τους θαυμαστές του, χωρίς ωστόσο να διευκρινίζει τι ακριβώς του συνέβη.
«Δυστυχώς, αυτή η αρρώστια με χτύπησε στο τέλος τις περιοδείας μου που πήγαινε τόσο καλά. Ήμουν ένας στρατιώτης και ήθελα να ολοκληρώσω αυτήν την περιοδεία και έπρεπε να πάω στη Μόσχα και στην Αγία Πετρούπολη, αλλά τότε τα αποτελέσματα κάποιων εξετάσεων και ήταν ανησυχητικά και κατέληξα στην εντατική. Έχω να ακυρώσω συναυλίες για λόγους υγείας από το 1998 και ξέρετε ότι αν δεν μπορώ να κάνω κάτι, δεν το κάνω».
O τραγουδιστής ευχαρίστησε τους θαυμαστές του για τα μηνύματα αγάπης τους.
«Τώρα είμαι vegan, κάνω πιλάτες και γιόγκα κάθε μέρα και τρώω μόνο ένα big burger την Κυριακή. Ξέρω ότι θα είμαι καλύτερα από ποτέ» είπε.




Ο πρώην frontman των Take That αναγκάστηκε να ακυρώσει τις συναυλίες, λόγω μετατόπισης του μεσοσπονδύλιου δίσκου.  Όπως είπε στην Daily Star, «το πιο δύσκολο πράγμα για να κάνω την περιοδεία ήταν η υγεία μου και η πλάτη μου, είχα έναν μετατοπισμένο δίσκου και ήμουν ο βασιλιάς του άγχους». 

Ο τραγουδιστής, που έχει μιλήσει ανοιχτά και για την κατάθλιψη και την αγοραφοβία του, σημείωσε: «Οφείλεις να είσαι καλά σωματικά και ψυχικά».

«Πρέπει να είμαι ψυχικά δυνατός για να διαχειριστώ το γεγονός ότι ένα εκατομμύριο και πλέον άνθρωποι έρχονται για να με δουν και εγώ δεν μπορώ γιατί έχω μία κακή πλάτη, αλλά πρέπει».


from:www.e-radio.gr