Translate

Tuesday, May 12, 2015

Το μήνυμα του Robbie Williams στους Έλληνες θαυμαστές του: Ποιον κατηγορεί που μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί στη χώρα μας;

Robbie Williams

Δεν είναι λίγες οι φορές που celebrities παγκοσμίου φήμης, έχουν τοποθετηθεί ανοιχτά στο παρελθόν υπέρ της Ελλάδας, για πολλά θέματα. Τον τουρισμό, τον πολιτισμό, τα όμορφα μέρη που διαθέτει η χώρα μας.
Με αφορμή την επικείμενη συναυλία του στην Αθήνα, ο Robbie Williams μιλάει σε βίντεο καλώντας μας να θυμώσουμε με τον μάνατζέρ του επειδή δεν έχει έρθει ποτέ στην Ελλάδα…
Ο Βρετανός καλλιτέχνης θα εμφανιστεί στην ελληνική πρωτεύουσα στις 20 Ιουνίου, στο «Terravibe Park» της Μαλακάσας, που γίνεται μέσα στο πλαίσιο του «Rockwave Festival», το οποίο γιορτάζει τα 20 του χρόνια.
«Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος… Δεν έχω έρθει ποτέ μα ποτέ στην Ελλάδα! Φταίει ο μάνατζέρ μου, όχι εγώ! Τι στο καλό… Είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένος!», είπε ανάμεσα σε άλλα ο πασίγνωστος τραγουδιστής στο μήνυμά του.
Δείτε το μήνυμά του και όσα λέει για την χώρα μας.....



from:www.peoplegreece.com