Translate

Tuesday, May 15, 2012

Mariah Carey: "Μην με ρωτάτε για την Britney και το X-Factor"


Πριν ακόμα στεγνώσει το μελάνι από την υπογραφή της Britney Spears στο συμβόλαιο συμμετοχής της στο X-Factor, ξεκίνησαν ήδη οι πρώτες αντιδράσεις! Η Mariah Carey, κατά την παρουσία της στο κόκκινο χαλί ετήσιας εκδήλωσης, της ζητήθηκε από γνωστό τηλεοπτικό show να σχολιάσει την παρουσία της Britney Spears στο X-Factor και άν θα ήθελε να βρεθεί εκείνη αντ`αυτής.
Η Mariah έδειξε φανερά ενοχλημένη και δήλωσε: "Ξέρετε μήπως ποιά είμαι; Δεν με ενδιαφέρει κάθόλου κάτι τέτοιο! Έχω γνωρίσει την Britney, είναι ένας υπέροχος άνθρωπος. Αλλά δεν δίνω καμία σημασία στο ποιός είναι στα talent shows και ποιός δεν είναι. Μου αρκεί το ότι δεν είμαι εγώ!" Μήπως έχει προηγηθεί κάποιο "θερμό" επεισόδιο μεταξύ Mariah και παραγωγής X-Factor;
from:www.mtvgreece.gr