Translate

Wednesday, November 23, 2016

Η Anastacia ποζάρει ημίγυμνη αποκαλύπτοντας τα σημάδια της μαστεκτομής της


Η Anastacia έχει μιλήσει πολλές φορές για τη μάχη που κέρδισε δύο φορές με τον καρκίνο και δεν έχει κρύψει πως έχει υποβληθεί σε διπλή μαστεκτομή. Για πρώτη φορά η αγαπημένη τραγουδίστρια θέλησε να αποκαλύψει τα σημάδια αυτών των επεβμάσεων κάνοντας μια καλαίσθητη φωτογράφιση για το περιοδικό FAULT.
Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά «Είμαι αγχωμένη που θα δει τα σημάδια ο κόσμος, όμως θέλω να μπορώ να βγω στην παραλία και οι πρώτες φωτογραφίες του σώματός μου να είναι αυτές που θα έχω δώσει εγώ!» για να συμπληρώσει: «Οι paparazzi μπορεί να με φωτογραφήσουν και να πουν ό,τι θέλουν. Αυτό δεν με τρομάζει, όμως οι ουλές είναι μέρος μου και θέλω να είμαι αυτή που θα τις αποκαλύψει. Εάν τις φωτογράφιζαν paparazzi θα ένιωθα πως θα ντρεπόμουν, όμως το να μπορώ να τις αποκαλύψω έτσι, με κάνει να νιώθω δυνατή».








from:www.athensparty.com