Όπως είχε γίνει γνωστό, οι U2 την ημέρα του Super Bowl θα παρουσίαζαν και θα διέθεταν ένα καινούριο κομμάτι τους, το «nvisible», προς δωρεάν downloading μέσω iTunes και για κάθε download η Bank Of America θα έδινε 1 δολάριο στον αγώνα κατά του AIDS.
Η καμπάνια πέρασε τις προσδοκίες του συγκροτήματος, καθώς ξεπεράστηκε ο αρχικός στόχος των 2 εκατομμυρίων downloads, με το τελικό νούμερο να είναι περίπου 3 εκατομμύρια, άρα και 3 εκατομμύρια δολάρια η δωρεά.
Πλέον το «Invisible» είναι διαθέσιμο προς 1,29 δολάρια, με τα λεφτά να εξακολουθούν να πηγαίνουν στον ίδιο σκοπό.
from:www.avopolis.gr