Translate

Monday, February 7, 2011

Gary Moore : Ένας από τους μεγαλύτερους κιθαρίστες όλων των εποχών έφυγε από τη ζωή!

Ένας από τους μεγαλύτερους κιθαρίστες όλων των εποχών έφυγε από τη ζωή. Ο Ιρλανδός θρύλος Gary Moore, πέθανε ξημερώματα Κυριακής στον ύπνο του, ενώ έκανε διακοπές στην Ισπανία.
Στο άκουσμα της δυσάρεστης είδησης, πολλοί ήταν εκέινοι που έσπευσαν να εκφράσουν τα συλλυπητήριά τους:

“Παίζοντας με τον Gary την εποχή των Black Rose ήταν μια φοβερή εμπειρία, ήταν ένα σπουδαίος κιθαρίστας  και ένας εξαιρετικός τύπος. Θα μας λείψει.” Scott Gorham

“ Έχω σοκαριστεί. Γνωρίζω τον Gary από το 1967. Ήταν χαρά μου να παίξω μαζί του και πάλι το 2006. Θα είναι πάντα στις σκέψεις και στις προσευχές μου αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχει φύγει.” Brian Downey

«Με μεγάλη θλίψη και βαριά καρδιά έμαθα ότι ένας αγαπημένος φίλος έχει φύγει μακριά… Δεν έχω λόγια να εκφράσω την θλίψη μου… γνωριζόμασταν με τον Gary πολλά χρόνια και θαύμαζα το ταλέντο του. Ήταν ένας προικισμένος άνθρωπος, οι σκέψεις και οι προσευχές μας πάνε σε όλη του την οικογένεια και τους φίλους του… Gary σε ευχαριστώ για την μουσική που μας πρόσφερες… με αγάπη David.” David Coverdale

Ο Moore ήταν 59 ετών .
from:www.poprocknews.gr